24. 9. 2015

chystání.


chystání pomalé, ale jisté.. :)


Postýlka po V. je pořád na svém místě .. nemá cenu ji skládat .. čeká na novou malou majitelku. Přidala jsem jen baldachýn abych trošku ulevila chladné zdi ( i když nám právě dům podruhé!!! zateplují  a snad to tentokrát bude fungovat ) ..

Nová je taky zavinovačka od LODGER .. který ještě ani jednou nezklamal. 
Před dvěma lety jsme kupovali zimní fusak stejné značky a spokojenost obrovská. Vilík v něm krásně strávil dvě zimy bez rýmeček a kašlíčků :) :) a tak spoléhám, že stejně dobře bude sloužit tato zavinovačka / hrací deka kterou plánuju používat nejen doma ale i na jaře v kočáře nebo na návštěvě jako podložku.






I když čekáme pravděpodobně tedy holčičku, zvolila jsem neutrální odstín .. nějak mi přišel sympatičtější a hodící se ke všemu ..  a musím uznat že když zavinovačka dorazila, byla jsem milepřekvapena jak moc je odstín příjemný.


A má teoretická příprava na porod ... když je Vilík u babičky tak mám výjmečně i čas číst :) :) 


4 komentáře:

  1. Jé, tak Vilík bude mít sestřičku, gratuluju, ikdyž už to vypadá na spadnutí. Přeju krásné, klidné dny s bříškem a porod podle Vašich představ, Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Ať jde všechno hladce a podle představ!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kocicko, velika gratulace! Kotat (a Kurat) neni nikdy dost❤ J.

    OdpovědětVymazat