3. 3. 2015

už konec.. prosíím !

Už mě to nebaví. Fakt.

Dnes je to den č.12 .. den kdy trávíme doma. Zavření.
Synáček má podezření na rotaviry a já asi zešedivím. 

Vydržaj prťka, vydržaj!

Uf..


                           dietní strava. mňamka :/

                           proto je třeba si dělat malé radosti .. jako třeba touhle úžasnou knížkou.


                            nebo superrychlým náletem do sekáče cestou z lékárny. Povlečení za 29,-  .. už vidím ty krásné  polštáře co z toho budou!

                         supernuda doma mne donutila i protřídit koše s knížkami .. ten v pokojíku značně prořídl a zůstaly jen ty opravdu často čtené.

                           ... a zase svištíme písmenka... po delší době to zase Vilíka chytlo

                         .. písmenka co aktuálně umí dobře poznat

8 komentářů:

  1. Ale tá látka je fakt supeeeer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je! a ja blbec tam nechala polstar .. asi pro to jeste skocim .. kazdy centimetr dobry :-D

      Vymazat
  2. To teda jo! Doufám, že uvidíme ty polštářky! :-) Btw. ta písmenka jsou bezva, můžu poprosit o tip, kde je sehnat a jak udělat ty kartičky? Laminovačku mám. Hádám, že je potřeba, aby barvy písmenek na kartičce seděly s těmi dřevěnými písmenky. Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o písmenkách jsem psala tu: http://kakaovakocicka.blogspot.cz/2014/10/mame-nove-magnetky.html :-)
      kartičky jsem udělala tak že jsem obyčejně obtáhla tvar magnetku na papír, vymalovala a zalaminovala .. otázka desítek minut a je hotovo :-) .. barvy jsem první řešila, teď to mám bez barev a taky slouží

      Vymazat
  3. 22 měsíců? Ty jo zas jedna ambiciozní matka, která chce aby dítě umělo ve třech letech číst, ve čtyřech malou násobilku a v pěti nastoupilo do druhé třídy :-) Nebo jaký je přesně důvod učit ve dvou letech písmena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá anonymní, nejsem ambiciozni matka, jen rozvijim co syna zajímá ;-) .. když se mne ptá co to je, mám mu říct to neřeš nebo to tě nemusí zajímat?
      Prostě jen sleduju co ho bere a pak to rozvíjím, to snad není špatné ;-) .. a to že zrovna miluje písmenka je jeho volba .. já ho nedriluju. Co dítě nechce, nedělá .. prostě odejde :D

      Vymazat
    2. Tak pokud se o to zajímá opravdu sám od sebe, tak v tom případě beru zpět. Pak jistě, bránit v čemkoli není důvod. Jen moje zkušenost je jiná. Děti většinou dělají, co je jim podsouváno nebo čím jsou obklopeny. Ale to je na každém a co člověk to názor.
      A jen tak pro zajímavost, jeden hezký článek:
      http://www.uceni-v-pohode.cz/mate-chytre-dite-tak-ho-nechte-si-hrat-1/

      Vymazat
    3. Mam dve deti a diky peci o mladsi se ten starsi nudi dost casto a vymysli kravinky :-D

      Vymazat