20. 8. 2014

dětsky pokojík ala montessori


hrací část Vilíkova pokoje inspirována montessori :-)



všechny hračky dostupné .. regálky jsou ze systému STUVA od IKEA

horní police jsou úzké pro skládačky což se ukázalo jako hodně praktické :-)


handmade hračky .. aneb vkládačky z pixlí od Cara 

vkládací kolíčky jsou z ikea zatloukačky, žetony jsou staré POGy co si můj drahý schovával 15let asi pro tuto příležitost :-) .. třetí varianta špejle .. díry jsem udělala klasicky z druhé strany probodnutím křížového šroubováku











7 komentářů:

  1. Moc hezky pokojik ! A nejlepsi jsou ty handmade hracky. A ty "stare" kostky. Presne tolik jsme jich meli doma, kdyz jsme byli s brachou mali:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, jsem ráda že mi je máma schovávala .. jen už leze potisk dolů tak má Vilík chuť je okousávat :-D

      Vymazat
  2. Úžasný pokojíček, inspirativní připravené prostředí :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný pokojíček :) Můžu se zeptat odkud máte koberec? A jaké má rozměry? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koberec je z IKEA, bohužel už se tam neprodává, ale zahlídla jsem ještě na mmb .. je to 195x133

      Vymazat
  4. můžu vás poprosit o míry skříněk - polic na hračky, na ikea stránkách jsem již nenašla.. poprosím hloubku, výšku, šířku celkově a jak jsou jednotlivé přihrádky od sebe.. děkuji moc

    OdpovědětVymazat