1. 9. 2013

nedělní

hlásím se po delší době .. ale nezahálím ! :)

naučila jsem se háčkovat čtverečky tak hned vznikla deka v mých oblíbených barvách, naučila jsem se péct buchtičky s krémem ..  bez krému :)) a přidělali jsme provizorní obrázky do dětského koutku v obyváku .. prozatím s výplní z balícího papíru z IKEA, snad brzy vyměníme za fotky !



celá republika sbírá šmoulíky .. nás to neminulo díky tomu že do Alberta chodíme téměř každý den .. samolepky nás neberou .. ale plyšáka zadarmo .. no neberte to :)



luxusní kokosová buchta zalitá smetanou .. vláčná mňamooza !


a poslední záchytný bod .. koupili jsme látku na mantinel do ohrádky tak posíláme babičce, aby nám poslala zpět hotový mantinel ..  tomu se říká spolupráce! :)


6 komentářů:

  1. krásne foto:) a látka na mantinel je úžasná, v tomto u mňa Ikea vedie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ta deka!!!Super:).
    Kde se dají naučit čtverečky. Taky chci!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju děkuju :)
      našla jsem návod v nějakém starém čísle časopisu DEKOR, ale určitě je i na mimibazaru v návodech. Kdyby se ti nechtělo hledat, napiš a já vyfotím a pošlu :)

      Vymazat
    2. Díky moc, něco jsem na mimibazaru objevila. Tak brzy vyzkouším.

      Vymazat